Saturday, June 04, 2005


שר האוצר בנימין נתניהו בכינוס של לשכת הליכוד: כל עבודה מכבדת את בעליה. כשאני הייתי סטודנט אני רחצתי משרדים, אני ניקיתי חדרי מדרגות. אני ניקיתי * אני רוצה להחזיר את ז'בוטינסקי למרכז 02/06/2005 23:06 עומר כרמון
שר האוצר, בנימין נתניהו, הודיע הערב (ה', 2.6.05) בכינוס של לשכת הליכוד בתל-אביב כי כשתובא תוכנית ההינתקות להצבעה נוספת בממשלה הוא יצביע נגדה. "אני רוצה להחזיר את ז'בוטינסקי למרכז", אמר. "אני אמרתי שהמהלך החד-צדדי הוא מהלך ללא תמורה. אם אתה נותן אתה צריך גם לקחת. הפלשתינים רוצים לגרש אותנו, הם רואים בנו צלבנים חדשים. כמו שהם דחקו את הצלבנים החוצה ממבצר למבצר, כך הם רוצים לדחוק אותנו ממבצר למבצר עד החוף"."הם הניסו אותנו מלבנון, מניסים אותנו מעזה ויניסו אותנו מיהודה ושומרון ובסוף מפלשתין כולה כי זה מה שהם רוצים וזאת מטרתם הסופית". "אני מצדיע לרמטכ"ל היוצא, רב אלוף משה יעלון, שאומר את הדברים האמיתיים ואמר מה צפוי לנו לאחר הנסיגה", אמר שר האוצר.נתניהו הקדיש את מרבית נאומו למצב הכלכלי: "פגשתי אב שטען באוזני שבנו מהנדס היי-טק מובטל. אמרתי לו שהמדיניות הכלכלית תביא לכך שתהיה צמיחה. הדבר הראשון שיצמח יהיה ההיי-טק, אחר כך יבואו דברים אחרים והבן שלך ימצא עבודה. זה בדיוק מה שקרה בפועל". "הוא אמר עזוב זה סיסמאות. מה אתה יכול להגיד לבן שלי עכשיו? אמרתי לו, אתה רוצה שאני אגיד מה אני יכול להגיד לבן שלך עכשיו, אני אגיד לך מה. לך לעבוד. לך לעבוד. אתה בחור צעיר". "לך תשטוף רצפות, לך תנקה חדרי מדרגות, לך תנקה משרדים. לך לעבוד בכל דבר, לך לעבוד. לך לעבוד. באו הנה פיזיקאים גרעיניים מברית המועצות, באו הנה עולים חדשים מתמטיקאים, באו הנה אנשים עם השכלה. הם למדו וכשהם באו בשנות ה-90', הפרופסורים האלה ניקו. היום הם כבר התמסדו. כל עבודה מכבדת את בעליה. כשאני הייתי סטודנט אני רחצתי משרדים, אני ניקיתי חדרי מדרגות. אני ניקיתי". "צריך לשלב לב עם שכל. המפתח הוא לעשות אבחנה בין אלו שיכולים לעבוד לבין אלו שאינם יכולים. אנחנו עירבבנו את שתי האוכלוסיות האלה ויצרנו טרגדיה".

No comments: