Tuesday, August 23, 2005

Dalia Rabikovitz Died

What "Tina" Wrote (Si Himan)--- מרוב אהבה


קודם כל זהו יום עצוב נורא .את דליה כל מי שאהב ליווה תמיד בחצי פעימת לב של " רק שלא תגיע הידיעה הנוראית שהיא הלכה לעולמה " כאילו חיינו ביידעה שתמיד קשה לה -שכל דבר שהיה לה עלה לה בבריאות ובמאמץ .
אכן הזמנתי את דליה למרכז עינב וגם לתיאטרון תמונע ואפילו לגבעתיים לאחרונה והיא תמיד ענתה שהיא לא חשה בטוב .
אני קטונתי לחלוטין מלקחת כל קרדיט או משהו אישי - לא נפגשתי אישית אפילו פעם אחת לצערי עם דליה אבל ... ויש אבל גדול ... שוחחנו בשנים האחרונות כמה פעמים טלפונית .. העברתי לדליה כמובן את הדיסק כשיצא ושוחחנו ארוכות . היא אמרה משהו מקסים - אמרה לי שאני מצליחה לתרגם את רגשותיה דרך הקול שלי - ויתרה מכך אמרה ששיר כמו " מרוב אהבה " כל כך חשוב שלא יקלקלו - ואכן לא קילקלו.יהי זכרה ברוך ומי יתן וכמו אותן ילדות בצפורנים שחורות מעמל .. אותן ילדות ששוברות צלחות מרוב אהבה מרוב אהבה ... נזכה לשמוע יותר זמרים שרים את שיריה המון אהבה ותפילה שעכשיו יותר טוב לה .איפה שלא תהיה נשמתה אני מאחלת לה מנוחה . כי כאן בעולמנו האכזר לא היתה לה. ואפילו אני שידועה באופטימיות ונתינה אינסופית לא הצלחתי להעלות חיוך על שפתיה ... אולי בעצם כן ואני לא יודעת

No comments: