Saturday, September 17, 2005

ושיר חדש לרדיו בספטבמר

מזל טוב גם לכם חברים יקרים באמת שלי

מאת: ט י נ הו 10/06/05 | 08:27

אז ככה ... קודם כל תודה תודה על כל הברכות המקסימות והאיחולים גם במסרים אישיים במיילים ועוד ... שנית חשוב לי לעדכן שכל נושא הפינג פונג של תאריך החגיגה שלנו ביחד נובע מכך שהשנה חג שבועות יושב לנו על הראש .כלומר על טנא שעל הראש .. ולכן 12 לחודש איתן אהובי היקר אינו מתאים .. אבל אולי אצליח לשרבב לפני תורכיה ואילת את ה 14 או 15 בשעות אחהצ המוקדמות זה בבדיקה .
אם לא אז ידידי ... נחגוג לי כשאהיה בת 44 וחודש מה רע ?
אוהבת אתכם - מעודדת אתכם לכתוב עוד ועוד - רוצה להדגיש 3 תאריכי מופעים חשובים - קרית גת 07.07 מופע קיץ פתוח לכל מי שרק רוצה ובא לו
14 יולי ערד עם אושיק לוי מדהים וחובה לאוהבינו .. 15 יולי זאפא תל אביב אורחת של אריה מוסקונה ולהקתו . ועוד ועוד ... בכל מיקרה חשוב לי שתדעו שאני מאחלת לעצמי ולכם שלווה ואושר יציבות מבפנים ומחוץ ... ושיר חדש לרדיו בספטבמר . זהו לא רוצה יותר מזה . או כמו שמישהי פעםכתבה .. לא מבקשים הרבה אהבה עבודה וחדר קטן ...
יאללה בי

No comments: